Antet

 

Nu uitaţi să vă spuneţi părerea în Lenjerie baby doll sau vizitati forumul

CantecePoeziiEseuriLinkuriGuestbookAbout
                                                             
HomeAdauga cantecAdauga poezieAdauga eseu


Baza noastra de date contine 2208 c穗tece, 1293 poezii, 436 eseuri

Ceea ce se ascunde după o mască
Autor
Volum
Limba
Romana
Continut
Vazut de 88 ori

"Strigătul de la miezul nopţii " Martie 2001

テ始 articolul următor Ulrich Skambraks vă prezintă originea carnavalului şi primejdiile care se ascund テョn spatele măştilor de carnaval.

Ce se ascunde テョn spatele Carnavalului? Astăzi, cercetătorii ştiu foarte bine care este originea ツォCarnavaluluiツサ. Ipoteza că originea carnavalului ar fi ritualurile de fertilitate ale popoarelor păgテ「ne este considerată deja depăşită. Etnografi, cum ar fi profesorul Werner Mezger din Freiburg, au demonstrat limpede că ツォslujbele de nebuniツサ şi Carnavalul テョşi au originea テョn creştinism. Astfel, テョn Evul Mediu, テョn ajun de ツォLăsatul seculuiツサ, oamenii se テョntテ「lneau pentru a se distra şi pentru a mテ「nca テョncă o dată din belşug. A doua zi テョncepea perioada de post. Termenul carnaval provine din proverbul latin ツォcarnivale dicereツサ, care テョnseamnă ツォla revedere carneツサ (se referă la trup). Astfel テョn secolul al XIII-lea călugării franciscani au テョnceput să le prezinte oamenilor piese de carnaval. Purtテ「nd măşti de animale şi jucテ「nd scene nebuneşti ei テョncercau să imite lumea, spectatorii fiind astfel avertizaţi de cele şapte păcate principale pe care le テョnvaţă Biserica Romano-Catolică. Carnavalul şi Biserica Romano-Catolică au o legătură foarte strテ「nsă. Acest obicei este practicat テョn toate ţările catolice. De aceea nu ne miră faptul că episcopul Reinhard Lettmann din Mテシnster ţine テョn fiecare an o slujbă divină festivă pentru ツォnebunii carnavaluluiツサ.

Astăzi テョnsă carnavalul se sărbătoreşte cu totul altfel decテ「t テョn Evul Mediu. Intenţia franciscanilor de a prezenta păcatul ca pe un lucru foarte rău s-a transformat テョn ceva total diferit: păcatul este sărbătorit zile la rテ「nd テョn cadrul unor petreceri populare テョnsoţite de deghizări. テ始 aceste ツォzile de sărbătoareツサ mulţi ツォnebuniツサ fac lucruri urテ「te, ceea ce duce la creşterea imoralităţii cu urmările corespunzătoare. ツォNebuniaツサ a ruinat deja multe căsnicii şi familii. De asemenea, Carnavalul este şi o mare afacere. テ始 Germania tranzacţiile anuale legate de petrecerile de carnaval se ridică la 7,5 miliarde de mărci germane.

Trebuie să privim şi să analizăm sărbătoarea Carnavalului din perspectivă biblică pentru a テョnţelege adevărata trăsătură a acestui obicei. Elementele carnavalului sunt stimulate de o energie anticristică. Figura principală a acestuia este nebunul. テ始 Biblie cuvテ「ntul mebunツサ este primul care urmează după cuvテ「ntul ツォSatanツサ (Luca 12:20; Matei 5:22). テ始 Psalmul 14:1 nebunul spune: ツォNu este Dumnezeu!ツサ Diavolul, demonii şi vrăjitoarele nu sunt fără motiv personajele principale ale carnavalului.

ツォConsiliul celor unsprezeceツサ, care este de fapt Comitetul de Conducere al Uniunii Carnavalului are un simbol anticristic: cifra unsprezece reprezintă depăşirea celor zece porunci. Un lucru care caracterizează テョn mod deosebit carnavalul este tocmai măştile. Dacă privim テョn istoria măştilor, se evidenţiază テョn general două tipuri de măşti: feţele de demoni şi cele de fiare. Din cele mai vechi timpuri măştile se purtau nu doar pentru deghizare, ci şi テョn cadrul diferitelor ritualuri. Măştile テョi ajută pe oameni să intre テョn legătură cu lumea celor cărora li se potriveşte masca. Astfel テョn ツォLexiconul pentru monştri, duhuri şi demoniツサ este scris: ツォテ始 prezent, chiar purtarea măştilor テョn timpul carnavalului este mult mai mult decテ「t o chestiune exterioară ... Deoarece o mască adesea are trăsături demonice, iar demonul テョntruchipează trăirea din plin a instinctelor sale, masca de carnaval oferă celui deghizat posibilitatea de a lua parte la natura desfrテ「nată a demonilor şi trăirea mult mai intensă a propriilor instincte şi pofte decテ「t テョn starea normală. "Cetăţeanul cumsecade" din spatele măştii devine un demon al pofteiツサ.

Preotul evanghelic Traugott Frテ、nkle a sărbătorit carnavalul ani de zile din plin. テ始să Frテ、nkle a renunţat categoric la acest obicei, predテ「ndu-şi viaţa lui Isus Cristos. El afirmă: ツォChiar テョn acel moment am văzut dintr-o dată テョn spatele măştii noaptea de post. Aici de fapt nu este vorba despre morală, ci despre Dumnezeu! Noaptea de post nu este o chestiune de bună-cuviinţă, ci de credinţă. Altfel carnavalul de mult nu mai este o problemă de "cuviinţă sau necuviinţă", ci de "servicii divine" idolatre, unde idolii nu sunt sexul sau materialismul, ci diavolul şi stăpテ「nitorii テョntunericului. テ始 multe locuri s-a depăşit de mult limita ocultismului cu prilejul carnavaluluiツサ.

Acest articol a fost publicat テョn revista Topic (Nr.01 /2001). N.L.

www.misiune.ro :: www.crestin.ro :: www.tanarcrestin.net
Copyright ゥ Cantececrestine.3x.ro 2005
Termeni şi condiţii